Ontbijt op het strand en Hollywood

18 juli 2015 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Na onze heerlijke ervaring op Venice beach gisteren, besloten we vandaag te picknicken op het strand. Martijn en Lars hadden heerlijke inkopen gedaan waarna we naar Venice zijn gereden. Omdat iedereen heel vroeg wakker was, waren we ook heel vroeg op het strand. Niemand te zien, zelfs de strandwachten waren nog niet aan het werk. Het was in de morgen bewolkt, maar wel warm. Warm genoeg voor Sanne om een duik te nemen in de oceaan. Daarna naar het hotel om om te kleden om een bezoek te brengen aan Hollywood en dan vooral de walk of fame. Lars wilde graag de ster van Michael Jackson zien. Het is ons niet gelukt. Martijn kreeg zoveel last van zijn ogen (die kun je niet insmeren met zonnebrand) dat hij als een soort Stevie Wonder over Hollywood boulevard heeft gelopen. Snel een Pharmacy opgezocht en druppels gehaald. Martijn op een bankje gezet en met Sanne de auto gaan halen. Uiteindelijk zijn we in de auto over de boulevard gereden en hebben we vanuit de auto Spider-Man, captain america en Jack Sparrow kunnen bewonderen. Dan nog maar even lekker zwemmen in het hotel. Kinderen blij.

1. Michiel:
    18 juli 2015
    Balen van je ogen Tijn. Lars maar voorop laten fietsen dan.. hoop dat het snel over is.
  2. Martijn:
    18 juli 2015
    Gaat weer goed hoor Chiel. M'n ogen kinnen de bling gewoon niet aan hier!