We zijn er! Aloha!!

3 augustus 2015 - Kihei, Hawaii, Verenigde Staten

Gisteravond laat eindelijk iemand van customer services gesproken. Moeilijk, moeilijk en heel erg moeilijk. We hebben er 1,5 uur gestaan en toe kregen we een hotel aangeboden. Bij SF en langs de snelweg, maar in ieder geval een goed bed! Ook kregen we vouchers om te eten. $21 per persoon. Vervoer werd geregeld met een voucher alleen wist het grondpersoneel totaal niet waar deze shuttles stoppen. Tour over het vliegveld gekregen om daarna naar ons hotel gebracht te worden. Inmiddels hebben we SF airport meer dan 12 uur gezien die dag. Best wel wat trek gekregen en we hadden wel wat spullen nodig zoals tandenborstel, deo, etc. Deze zaten namelijk in de koffer richting Maui (zij wel). Ons werd verteld dat we de vouchers overal in konden wisselen. Ja, op het vliegveld! Dus.... Niet handig. Op zoek naar boodschappen kwamen we er achter dat we midden in een Chinezenwijk terecht waren gekomen! Een Chinese supermarkt, eettentjes, kapper, etc.. Erg grappig! Maar goed, vroeg naar bed om vervolgens om 8 uur weer opgehaald te worden. Een wereld van verschil! We mochten direct vooraan in de rij omdat we geen koffers hadden, 4 tickets met een upgrade en snelle controles. En daar de laatste fout van United Airlines. Ze hebben twee keer Sanne geboekt en zijn mij vergeten om te zetten!! Uit de controlelijn, rennen naar de aardige meneer achter de balie, Martijn en de kinderenalsvast door. Mocht meteen vooraan, werd gecorrigeerd en weer terug rennen. Niet opnieuw in de rij staan, maar meteen door!! Wauw! Zo kan het dus ook. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Zou bijna denken dat we op vakantie zijn. Na het boarden en het opstijgen konden ons dan ook echt voorbereiden op Maui! Een vlucht van iets minder dan 5 uur, fijn personeel en een prettige landing. Opgehaald door een shuttle en een uitvoerige beschrijving van de omgeving door de chauffeur gekregen. Na een ritje van 25 minuten reden we een prachtig resort op! Aloha!!! aloha!! Eerst relaxen bij het zwembad en dan zien we vanavond wel weer verder. Toch nog goed gekomen vandaag.