Dagje bijkomen

17 juli 2015 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Nadat we eindelijk om half 3 locale tijd in het hotel aankwamen, heerlijk de enorme bedden in gekropen. Tijd om half 9 gezet om in het nieuwe ritme te komen en allemaal gedoucht en wel naar Venuce beach gereden. Daar was het heerlijk rustig en besloten we fietsen te huren om van Venice naar Monica Boulevard te fietsen. Met twee tandems zijn we langs alle bezienswaardigheden gereden, inclusief muscle beach en de pier waar altijd een kermis staat. Lekkere wandeling en daarna weer terug. De auto ingestapt en richting Malibu gereden. Prachtige huizen met heel mooi uitzicht. Vandaar de bergen in gereden en wederom van een mooi uitzicht genoten. In de enorme wagen die we hebben is het wel heel erg comfortabel voor iedereen. Erg prettig. Er is hier super veel verkeer waardoor je eigenlijk continu stil staat. Je went er snel aan. Daarna op zoek naar de Hollywood tekens en dat hebben we gedaan via Rodeo drive, bel air en Beverly Hills. Geweldig mooie huizen gezien en van sommige alleen het hek. Daarna naar de uitkijkpost en de Hollywood letters heel goed kunnen bewonderen. Kids moe, maar bij het hotel wilde Lars nog een grote duik nemen. Dat is ook gelukt. Nu jog ren hapje eten en dan is het wel klaar voor vandaag

1. Hans:
    17 juli 2015
    Wat kost een 'Apple horloge' in de V.S.? Het fietspad oogt overigens lekker rustig. Veel plezier.
  2. Richard:
    17 juli 2015
    En de grote vraag die ik natuurlijk heb, welke auto hebben jullie nu?!

De fietsen zien er goed uit en leuke foto van Martijn en Lars!
  3. Hellen:
    17 juli 2015
    Een witte Richard . Een chevrolet met alles er op en er aan! Foto's volgen. We zijn nog geen winkels in geweest Hans. Blijf je het antwoord verschuldigd.
  4. Richard:
    19 juli 2015
    Wat een heerlijk vrouwenantwoord Hellen... Wat voor auto heb je? Uhh, een witte!
  5. Hellen:
    19 juli 2015