De hel genaamd United Airlines

1 augustus 2015 - Maui, Verenigde Staten

tja, sta je dan op SF airport en krijg je je horen dat de vlucht gecanceld is. Reden onbekend. Dan is er waarschijnlijk iemand achter een computer die denkt:" hè, misschien is het een leuk idee om dit gezin op andere vluchten te zetten!". Sanne en Lars samen naar Maui, Martijn naar Honolulu en ik pas morgen. Omdat het leuk is om te zien wat er dan gebeurd? Dan: de customer service van United Airlines. Daar wordt je ontvangen door een enorm chagrijnig mens die serieus niet in staat is iets of iemand te woord te staan opeen servicegerichte manier. Met zeuren, huilen en aardig Ijn lukt het ons om samen een vlucht te krijgen naar Honolulu en aansluitend een vlucht naar Maui! Jeeeh! Inderdaad, we kunnen op tijd boarden, maar....... Na eerst een half uur stil te staan vanwege een controle, kunnen we dan echt naar de startbaan rijden. Daar hebben we een prachtig rondje gereden nog een en toen stonden we weer aan de gate!! Technisch probleem. Je raadt het al: weer naar de vriendelijke servicebalie medewerkers die ins niets kunnen vertellen. Ze kunnen ons niet omboeken en we moeten weer wachten. Weer!!! En nu zitten we gezellig op SF AirPort te wachten op informatie. Tja, zo servicegericht zijn ze echt niet hier in Amerika. No way!!! Stiekem wil ik eigenlijk gewoon naar huis en United Airlines zo snel mogelijk uit mijn gedachten Wissen zodat alleen de leuke, mooie en geweldige herinneringen overblijven aan de geweldige dingen die we hier hebben gezien.

1. Hans:
    2 augustus 2015
    Wat denk je van een enorme schadeclaim? Emotionele schade, kinderhersentjes beschadigd door mogelijk uiteenrukken gezin, inkomstenbeschadiging door invloed om toekomstig functioneren… Laat Martijn bij z'n Amerikaanse filiaal even vragen naar een goede advocaat. No cure, no pay.
  2. Sabine:
    2 augustus 2015
    Hou vol. Jullie gaan er komen. Straks ben je op Maui en dan ga je nog even extreem genieten. Die Ur Anus airlines neem je later wel te grazen.
  3. Richard:
    2 augustus 2015
    Naast alle mooie plekken, zijn jullie nog niet bij een Lawfirm geweest. Nu is jullie kans!
  4. Hellen:
    3 augustus 2015
    Dank voor de emotionele support! Zijn met Hawaiian Airlines gevlogen en een wereld van verschil!! Hopelijk kunnen we ook met ze terug.