Houston we have à problem

16 juli 2015 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Dat we vroeg werden opgehaald vanmorgen was heeeel erg prettig. Drie grote boeings volproppen met 6 balies, is een garantie voor een heeeele lange rij. Eindelijk in het vliegtuig, maar helaas ruim ander half uur moeten wachten om o te mogen stijgen. Prima vliegtuig, veel films gekeken en dan met heel veel vertraging aankomen in Houston. Op Houston moet je eerst naar de douane, naar de incheckbalie, paspoortcontrole, koffers ophalen en koffers inchecken, treintje in, naar de juiste gate rennen en dan daar aankomen en zien dat deze gewijzigd is naar de andere kant van (10 minuten rennen) en dan zien dat het vliegtuig er nog staat, maar niet meer naar binnen mogen. Houston we have à problem. Vluchten omboeken en dan nog zeker 2 uur moeten wachten. Tja, in ieder geval een goede reden om een stuk echte red velvet te nemen en de kinderen natuurlijk een refill! Zoals het dan maar hoort . We houden de moed er in.

1. Richard:
    16 juli 2015
    Red Velvet maakt veel goed.
    Alleen zo jammer dat ze het inchecken in de VS niet goed onder controle krijgen.
  2. Sabine:
    16 juli 2015
    Humpf. Balen. On the up side: het schijnt dat als je vakantie diepte-en hoogte punten kent, het eerder een 'memorable experience' wordt. Dus eigenlijk gaat het heel goed. En je kan het maar vast gehad hebben. *wenst jullie een voorspoedige reis*
  3. Michiel:
    16 juli 2015
    Ik sluit me aan bij Sabine: komt helemaal goed!:-)