Voorbereidingen

8 juli 2015 - Utrecht, Nederland

Volgende week zijn we als het goed is op Schiphol. Spannend! Niet alleen voor de kinderen, maar ook voor mij. Voor het eerst steek ik zelf de oceaan over en ga een reis maken die ik al vanaf mijn 19de wil maken. Nu niet in mijn eentje, maar met het hele gezin.

In gedachten ben ik er al. Ik check dagelijks alle weerberichten, check of het hotel nog steeds op gereserveerd staat en zoek uit waar we naar toe moeten om de auto op te halen.

Veel van onze overnachtingen heb ik gereserveerd via een app van Hilton. Hieronder vallen een aantal ketens, waar je makkelijk een reservering kunt makken. Is dan wel handig om vooraf te weten welke plaatsen, plekken of parken je wilt gaan bezoeken.

Ook de app Yelp heb ik gedownload om makkelijk en snel leuke en lekkere plekjes te vinden om te eten. Deze tip heb ik weer gevonden op een andere reisblog. Wie weet. Heb hem getest in Utrecht en het valt me niet tegen.

Eergisteren ook onze ESTA formulieren ingevuld. Enorm omslachtig. Iedere keer dezelfde gegevens invullen. Maar goed, alles voor de veiligheid :-).