Laatste dagje Maui en naar huis

5 augustus 2015 - Amsterdam, Nederland

het zit er op! Onze reis naar Amerika. Toch nog vroeg opstaan om vandaag de auto in te leveren en nog even naar de hoofdstad te rijden voor de laatste inkopen. Althans Martijn dan. Ik ben met de kinderen gaan ontbijten en het heel rustig aan gedaan. Martijn kwam ons tegemoet bij het restaurant en vandaar op weg naar de hotelkamer. Kinderen hebben hun zwemkleding aangetrokken en wij de koffers ingepakt. Het is weer gelukt. Alles zit er in. Note to me: pak niet zo veel spullen in als dat in de koffer past. De helft wordt toch niet gedragen. Alles klaar gelegd voor de terugreis en daarna heerlijk bij het zwembad gaan liggen en kijken of we misschien de tropische storm nog mee gingen maken. In de verte hebben we de wolken heel donker zien worden en het water werd wat wild, maar echt gezien en gevoeld, nee dat niet. Het is dus gebleven bij een dagje op het resort. Samen met Martijn een stoeltje bemachtigt bij het zwembad met first row uitzicht op de oceaan. Bedenkende wat w

e allemaal hebben gezien en hebben meegemaakt. Wat een geweldige herinneringen hebben we hier gemaakt. Samen als gezin. Echt fantastisch. Van het drukke verkeer in LA en het geweldige Venice Beach naar Las Vegas met de over the top hotels. Van de overweldigende rotsen en bergen in Bryce en Zion National Park naar het indrukwekkende Yosemite met de bosbranden. Van het relaxe San Fransisco (en dure) met de mooie heuvels en huizen naar het geweldige tropische Maui! Woorden kunnen niet beschrijven hoe deze reis is geweest. Maar snel de foto's bekijken en terug denken aan deze prachtige herinneringen. Nederland here we come (tenminste als United Airlines mee gaat werken). CU!

1. Loes:
    6 augustus 2015
    mooie herinneringen aan deze schitterende reis pakt niemand jullie meer af! Goede reis terug en nu hopelijk eens zonder vertragingen
  2. Richard:
    6 augustus 2015
    Mooie herinneringen gemaakt! Ben erg benieuwd naar de foto's en verhalen.
    Hopelijk werkt United nu wel mee....
  3. Hellen:
    6 augustus 2015
    alles gaat good tot nu toe. Niet te vroeg juichen. Zijn nu in New York en wachten op de terugvlucht. Vanuit het vliegtuig zelfs het vrijheidsbeeld gezien.